Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
Kérem próbálkozzon újra egy későbbi időpontban.

Kérdésed van? Üzenj nekünk a chat-ablakban!

Lépj elő!
Lépj elő!
2 700 Ft

Lépj elő!

Dr. John Izzo vezető vállalatirányítási szakértő, író és közösségi vezető. Tanácsadást nyújt a világ legnagyobb vállalatainak, tanít a nagyobb észak-amerikai egyetemeken, kutatásokat végez a munkahelyi értékekkel kapcsolatban, és több mint egymillió emberhez szólt már szerte a világon.

Úttörőként működik a sikeres vállalkozások és a kialakulóban lévő trendek formálásában több mint huszonöt éve. A kezdetektől támogatja a vállalatok társadalmi felelősségvállalását és a munkavállalói elkötelezettség növelését. A Fenntartható Márkák (Sustainable Brands) tanácsadó testületének tagja.

A Hofstra Egyetemen diplomázott szociológia és újságírás szakon 1979-ben. 1981-ben a chicagói McCormick Teológiai Szemináriumon teológiaoktatói címet szerzett. 1992-ben a Kent Állami Egyetemen szerzett doktori címet kommunikáció szakon.
2 700 Ft
A vásárlás után járó pontok: 270 Ft
Részletek

Dr. John Izzo vezető vállalatirányítási szakértő, író és közösségi vezető. Tanácsadást nyújt a világ legnagyobb vállalatainak, tanít a nagyobb észak-amerikai egyetemeken, kutatásokat végez a munkahelyi értékekkel kapcsolatban, és több mint egymillió emberhez szólt már szerte a világon.

Úttörőként működik a sikeres vállalkozások és a kialakulóban lévő trendek formálásában több mint huszonöt éve. A kezdetektől támogatja a vállalatok társadalmi felelősségvállalását és a munkavállalói elkötelezettség növelését. A Fenntartható Márkák (Sustainable Brands) tanácsadó testületének tagja.

A Hofstra Egyetemen diplomázott szociológia és újságírás szakon 1979-ben. 1981-ben a chicagói McCormick Teológiai Szemináriumon teológiaoktatói címet szerzett. 1992-ben a Kent Állami Egyetemen szerzett doktori címet kommunikáció szakon.

Karrierjét presbiteriánus lelkészként kezdte a 80-as években, majd szervezetfejlesztési konzultánsként dolgozott öt évig, mielőtt megalapította saját, szervezetfejlesztéssel foglalkozó cégét. Sikeres és népszerű vállalkozása olyan cégeket tett az ügyfeleivé, mint az IBM, a Verizon vagy a McDonald’s.

1994-ben jelent meg első könyve, amelyet azóta nyolc másik követett, köztük az olyan bestsellerek, mint a Lépj elő és az Öt titok, amit fel kell ismerj, mielőtt meghalsz.

Izzo mintegy 60 neves szakmai lapban publikált már cikkeket. A CSRwire és a Huffington Post blogírója, valamint a torontói The Globe and Mail újság üzleti rovatának egyik szerzője.

Célja annak elősegítése a világban, hogy az emberek egyre inkább értelmet találjanak a munkájukban és az életükben.
Adatok
Cikkszám
CSPR-978-963-89924-1-3
SEGÍTHETÜNK?

Ha kérdésed van a termékkel kapcsolatban, írj nekünk a chat-ablakban, keress e-mailben, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a 0670/ 754-28-28 számon hétköznap 10.00-14.00 között!

Vélemények
Legyen Ön az első, aki véleményt ír!
Hasonló termékek